Розвиток продукції

Комплексний метод дозволяє розглядати ефективність якості продукції як функцію задоволення певної потреби, обсяг якої розподілено певним чином у часі. При цьому враховуються перспективи розвитку продукції, її технічна ефективність, а також можливості виробництва та його розвитку.

Сучасна реклама споживчих товарів розвивається стрімкими темпами, надаючи широкі можливості для підтримки виходу на ринок тисяч товарів-новинок. Виробники вкладають суттєві інвестиції в різні канали комунікацій товарів для спілкування зі споживачами, тому правильно побудована рекламна стратегія та втілення її у бізнес є беззаперечним кроком до успіху реалізації товару на ринку.

Однак не існує єдиного підходу до питання стратегічного планування ефективної рекламної підтримки нового товару, воно залишається відкритим як для науковців, так і практиків та потребує подальшого розвитку.

У роботі детально розглянуто та запропоновано узагальнюючі визначення наукових понять: стратегія та рекламна стратегія. Сформовано головні етапи створення рекламної стратегії для досягнення необхідного комунікаційного ефекту та отримання позитивної реакції споживача на новий товар.



Кейси.

Це зробили ми)

Чекаємо на ваш лист

Напишіть нам і ми відповімо якнайшвидше

Ми отримали ваше повідомлення!

Відповімо якнайшвидше

Отправить заявку